هم‌زمان با پخش سریال تلویزیونی سوران از شبکه یک سیما که اقتباسی است از کتاب عصرهای کریسکان نوشته کیانوش گلزار راغب این کتاب با تخفیف به فروش می‌رسد.

کتاب عصرهای کریسکان را با تخفیف بخرید/ به انگیزه اقتباس و پخش سریال «سوران»

هم‌زمان با پخش سریال تلویزیونی سوران از شبکه یک سیما که اقتباسی است از کتاب عصرهای کریسکان نوشته کیانوش گلزار راغب این کتاب با تخفیف به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کاغذی کتاب «عصرهای کریسکان» که خاطرات امیر سعید زاده است را با تخفیف 20 درصدی تهیه کنند. این کتاب را انتشارات سوره مهر در 280 صفحه و قطع رقعی با جلد شومیز نرم به چاپ رسانده‌است. 

همچنین تخفیف 30 درصدی نیز برای نسخه الکترونیک و صوتی کتاب از اپلیکیشن «طاقچه» با وارد کردن کُد suran در نظر گرفته شده است. در اپلیکیشن فیدیبو نیز این کتاب با همین تخفیف و با وارد کردن کد تخفیف hifidibo قابل خریداری است.مهلت استفاده از این تخفیف‌ها تا پایان تابستان 1402 است.

نکته قابل توجه این است که هم اکنون این کتاب در سایت دیجی کالا با تخفیف 64 درصدی به فروش می رسد. آخرین قیمت این کتاب 130 هزارتومان است که دیجی‌کالا آن‌ را به قیمت 46980 تومان به فروش می‌رساند.

یادآور می شود سریال سوران نوشته کیانوش گلزار راغب، خاطرات امیرسعیدزاده یکی از رزمندگان جنگ ایران و عراق را به تصویر می‌کشد. در این اثر با سرنوشت غمناک و ناراحت‌کننده او همراه می شویم تا به عمق فجایع ضدانقلاب دموکرات و کومله در آن سال‌ها پی‌ ببریم. 

این سریال تلویزیونی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تکرار این مجموعه نیز جمعه شب‌ها در همین ساعت پخش می‌شود. 

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.